Kraaaas!

Var vad jag vaknade av imorse, Tobias hade ner Ensos stora burk med godis.. Så glassplitter och godis över hela golvet i groventren. Suck!

Men efter det låg jag och drog mig i sängen, Enso nedanför. & Han hade ingen bråttska upp heller. Skönt!
Sedan har vi varit ute på en promenad & ävan gjort tappra försök att träna lite. Men Enso var mest fokuserad på dofter så mina försök vart inte så många. Bättre att låta det vara. Fåt hålla tummarna så att han sköter sig ikväll på kursen bara!

Nu ska jag kika och försöka hitta något bra halsband till Enso, ett grått för han har ett grått koppel utan halsband.. Men utbudet på gråa halsband verkar inte vara så stort? :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0