Nu jäklar Enso är det skärpning som gäller ;p

Om du ska klara det här! haha. Nedå gubben, jag ska hjälpa dig.

Har nu anmält oss till Tävlingslydnads kurs för Anders Svensson .
En endags kurs på Klubbarp. Hoppas bara att det finns plats kvar. Den är nu i Juni.

Sedan har jag anmält oss till en Träningstävling i lydnadsklass 1, i Augusti också på klubbarp!

Nu är det bara tränatränaträna som gäller.
Nu har vi iallafall ett mål, med träningstävlingen som vi kan sträva mot. Och målet får väll vara att inte skämma ut sig totalt.. Så mkt mer begär jag inte. :) haha

Nu är det hundpromenad som gäller, ska plocka maskrosor till Wille.


Ikväll så ska vi till Klubbarp på den öppna träningen. Det var aktiviteter under promenaden som var temat idag. Det är roligt att slå ihop lite social träning med annan träning. Annat än ren lydnad.

Kommentarer
Postat av: Carina

Vad skoj att du anmäldt dig till en helgkurs. Vill oxå gå :-) Vill gå kurs hela tiden haha har fått mersmak och jag vill gå både lydnad, sök och spår och såklart agility. Oj det blir kanske lite mycket :-) hoppas nu att träningen går så bra att ni vinner på träningstävlingen. Vi har en sån här i morgon, tror jag ska dit och titta. kram

2010-05-24 @ 19:54:48
URL: http://tysonochganget.blogspot.com
Postat av: Carina

Håller med dig att ibland är man sugen på allt. Just nu skulle jag kunna gå kurs i allt som finns :-) och så är det inga kurser som startar hihi. Hoppas du har haft en bra dag

2010-05-25 @ 18:03:04
URL: http://tysonochganget.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0