Vart tar tiden vägen?

Jag förstår inte. Poff så är en dag slut, poff så är nästa slut.
Här händer det saker hela tiden, även om min uppdatering har varit lite si och så. Vilket beror på detta.

Jag jobbade hela helgen, igår fyllde lillebror år. Vi käkade tårta och firade. Jag och Enso var även iväg på måndags träningen. & För första gången på flera gånger så skötte han sig exemplariskt. Iallfall nästan hela tiden. Har även bokat in min sista invidiuella träningen med Marie, på Söndag. Så får hon se om vi gått något framåt i utvecklingen. Hoppas att vi gjort det, även om det har kännts som om man har får backa i träningen, pga. att allt annat börjar vara mer intressant..

I Eftermiddag/kväll ska jag vara barnvakt åt mina kusinbarn. Trevligt! Men jag lär nog sova gott sen! ;d
Imorgon ska jag p utbildning på jobbet mellan 10-12,30. Sedan är det hundkurs på kvällen. Denna gång skulle vi spåra! :) Åh, så roligt!

Filip kommer även hem imorgon eftermiddag, Så skönt! :D

Jag ska även se om jag kan få arslet ur stolen och komma iväg lite tidigare, så att jag hinner åka och ta foto till tjänstekortet, har inte gjort det än och har snart jobbat i ett halvår. Dålig stil Elin! Men får väll skylla på att jag oftast jobbat Tisdagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0