Glasögonorm.

 - jag!

Varpå synundersökning idag, något jag dragit mig för.. Men nu när jag började plugga igen så blev jag så illa tvungen. Funkar ju inte riktigt i längden att sitta och fråga grannen vad som står på tavlan..

Så ska ner senare i veckan och välja bågar, sedan är det bara att vänta på en klarare värld.


Måste även tacka Emma, Jojjo och lille Vincent för en supertrevlig dag.
Ska bli mysigt på Torsdagkväll när Emma och Oskar kommer hit igen :)


Stor lyckospark till bästa Gunilla och Petra med som skriver tenta imorgon. <3


Måste också tala om att det blev glögginvigning ikväll.. Efter en lång kvällspromenad så behövde man värma sig lite.

Förresten någon som vet nägon bra produkt så att Enso slipper ha mega snöbollar på benen?


Kommentarer
Postat av: Carina

Blir ju bra med glasögon så du kan se vad som skrivs. Till snön så har jag hört det ska finnas någon spray att köpa som gör att snön inte fastnar. Borde finnas i välsorterade djuraffärer. har en kompis som använder lite olja. Hoppas något fungerar.

2010-11-10 @ 21:55:04
URL: http://tysonochganget.blogspot.com
Postat av: Ann-Sofie

Jag vill också har glögg.. gärna någon stark djeavel... ;-) Men det får vänta på sig. Typ ett år! Gah.



Jag brukar frisera (obs bara nagga litegrann det längsta som hänger mot marken) fanor och snagga ned hasorna efter utställningssäsongen är slut. De hinner växa ut till sommaren. Det hindrar lite snö och isbildning. Jag vet ej något medel men jag kanske kan tänka mig att någon olja kan hjälpa? Minkolja? Eller så kanske det blir värre... :-// Jag måste nog prova själv nu hehe.

2010-11-10 @ 22:13:38
Postat av: Jennifer

Ja, dom är ju bra också! :)

2010-11-11 @ 09:30:11
URL: http://jnnfr.blogg.se/
Postat av: Elons matte

Balsamspray ska vara bra. Har inte testat själv, men jag har det här hemma. Nu har ju snön försvunnit nästan, så jag får testa nästa gång.

2010-11-13 @ 20:56:01
URL: http://cockernelon.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0