Fullt upp som vanligt.

Jag har precis stoppat i mig lite frukost efter att ha först varit i tvättstugan och ute med Enso. Nu ska jag snart köra ett litet race i lägenheten, bädda sängen och diska.. Sen måste jag ner i tvättstugan igen och ta med all tvätt upp och vika iordning den. Sen ska jag hinna duscha också. Och gå ut med Enso innan jag beger mig mot tåget som går kl 12. Då är det föreläsning i skolan 13-16.

Sedan på hemvägen blir det att hoppa av i Mantorp, hem till mam&pap. Pappa skulle kolla något på vår bil. Och så skulle vi få mat :) och så ska jag bada Enso lite & klippa klorna! :) Vilket behövs.. förhoppningsvis får jag bort resten av fällningspälsedn och så doftar han gott igen. Ska prova ett nytt shampo+balsam med. Kan bli riktigt bra det här! Men nu är det bäst att sätta igång!



Tänk när han var en sån här liten fjärt.. lite lättare att torka då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0