Hemmadag.

Idag är vi schemafria i skolan. Skönt!
Jag har gjort massa hitills idag, men inte som hör till skolan.. Så dags att börja plugga!
Jag åkte iväg med Enso imorse, bäst att passa på när man har tillgång till bil en dag.. Vi for ut till ett nybyggt område och gick och strosade bland alla nybyggda hus. Men gud så liten tomt alla har!, nä. Så vill inte jag bo. vill ju ha stoooor tomt! :) Menmen, fint var det. Vi gick lite i skogen med. Efter det for jag och handlade lite smått och gott, sedan har jag pillat lite med saker här hemma och nu ska jag ta tag i pluggandet.

Enso ligger och smaskar på ett megagrisöra. Och det kan han gott få göra, för han var så duktig igår så. Och nu är han i superskick igen. Skönt! Stackars hans små klor bara, som några igår fick sig en törn, Aj. Förlåt Enso! Men att han ska vara så rädd om baktassklorna, så att han rycker till precis när man ska klippa.. Förstår ju att det gör ont, och förstår ju att man inte blir mindre rädd om dom. Men tänk om om de kunde förstå att om de låg stilla så skulle det inte behöva göra ont. :/ förlåt Enso Penso..


Ikväll är det hundkurs på brukshundklubben! :)
Ska bli roligt, hoppas jag.. :)

Denna vecka händer det mkt hundrelaterat.
Igår så var det ju SPA, dag är det hundkurs. Imorgon är det Höftledsröntgen, Lördag är det MH och på Söndag ska vi ut till en Kompis och Enso ska få prova på blodspår och även bli påsläppt på får! ;d Ska bli superspännande!

Kommentarer
Postat av: Carina

vilka massa skoj ni ska göra denna veckan. Hoppas det gick bra på hundkursen, vad är det ni går nu?? Ha en bra helg

2010-10-15 @ 20:14:41
URL: http://tysonochganget.blogspot.com
Postat av: Elons matte

Var gjorde ni MH och var anmälde ni er till det ?

Gick det bra på röntgen ?

2010-10-16 @ 21:15:08
URL: http://cockernelon.wordpress.com
Postat av: Elons matte

Håller tummarna för ett bra resultat : )

2010-10-16 @ 21:34:09
URL: http://cockernelon.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0