MH

Dåså, Har vi bockat av ytterligare en sak på vår lista nämligen MH:t. Vilket känns superbra, Och jag har definitivt samma hund med mig hem. Min högst älskade dundervovve. Det gick som jag hade trott, vilket kändes skönt. Enso fick 1:a på skotten samt att han inte heller hade några kvarstående rädslor. Vilket är superskönt! Han lekte även med figuranterna och testledare och kampade ordentligt, härligt att se! Jag ska återkomma med hela hans reslutat när jagg får tid. Imorgon har vi nya äventyr att ta tag i :) Nu åter till Tvsoffan. Röntgen gick förresten väldigt bra, de tyckte att han var jättesnygg och trevlig. Samt att höfterna såg fina ut. Så nu väntas det bara på att få hem brevet med resultatet. Så snart har Ensopenso både känd mentalstatus samt HD status. Häärligt!

Kommentarer
Postat av: Carina

Vad skoj att det gick så bra, duktig Enso är :-)

2010-10-17 @ 07:21:38
URL: http://tysonochganget.blogspot.com
Postat av: Ann-Sofie

Grattis! Kanonfint!!

2010-10-17 @ 14:35:48
URL: http://collieforever.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie

Skapa dig ett konto på avelsdata på skk.se. Det tar bara några minuter. Sen söker du upp din hund när resultatet är registrerat in och plockar under upp fliken Hälsa/MH (tror den ligger under statistik, finns flera kategorier i vänsterspalten, kolla). Men det kan nog dröja innan resulatet kommer in... kan jag tänka mig. Verkar gå lite småsegt hos SBK med resultatrapporteringen. Om du inte hittar så ska jag kolla närmare på det, jag kan tyvärr inte öppna aveldata just nu och kolla. (OBS: EJ HUNDdata)

2010-10-18 @ 07:44:31
URL: http://collieforver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0