Pluggdag.

Ursch vilken dag. PLUGGPLUGGPLUGG, Jag och min lagbok har haft ett nära förhållande idag, men efter att den fick en genomkörare igår så pryds den av ännu mer färgglada lappar så den var lite mer rolig och lättarbetad än vanligt idag. Jag har även mellan pluggvarven städat lite och sprungit upp och ner i tvättstugan. Sedan har en liten molande magvärk funnits och stört under hela dagen. Måste nog unna mig lite choklad såhär när dagen lider mot sitt slut. Men först ska det käkas lite mat och läsas ännu mer straffrätt. Hejjahejja mig! Ska försöka flänga ut på en långis med Enso med, han behöver få springa lite. Har ju varit sånt regnrusk idag så har inte blivit några långisar.. By the way. Så gött, vår basgrupp blev godkända med råge på våra båda uppgifter vi fick tillbakaskickade idag. Nu är det bara hemtentan som ska fås tillbaka med, men den står man ju helt själv bakom, scarry!

Kommentarer
Postat av: Elons matte

Grattis ! Alltid lika kul med bra resultat. Hoppas tentan blir lika bra. Lycka till : )

2010-10-20 @ 21:44:42
URL: http://cockernelon.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0