Söndags mys!

Våran Söndag bestod av lite pälsvårdsmys! Det tar ju sin lilla tid att gå igenom pälsen, även om jag gör det flera gånger i veckan. Men att ta itu med tassar och hasorna har man inte alltid ork till. Men nu när jag införskaffat ett trimbord gick det mkt lättare! :) Nu slipper matte få ont i ryggen! & Alla tassar och hasor fick sig en uppfrächning. Vilken skillnad det gör alltså! Det var inte så himla länge sedan jag gjorde det, men det är ändå skillnad när de är nyputsade.



yeeeeh, I like it!

Ikke behövdes det någon fön här, vinden gjorde sitt! Skönt tyckte Enso.



Kanske kan sträcka mig lite till?...



Efter att man varit duktig på trimborden så måste man få busa en massa! :)


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej!



Jag har också en collie och har funderingar på att skaffa ett trimbord. Ditt såg jättebra ut, vad är det för mått på det?



Mvh Sanna Strömberg

2010-12-05 @ 13:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0