Väntans tider!

Nu sitter Enso och jag och väntar på att klockan ska slå halv tio. Då kommer Mamma & Co, och så ska vi dra iväg till skogen. Ska ju spåra med brukshundklubben gänget idag. Ska bli roligt!

Komma ut i skogen och få lite frisk luft, och en trött vovve på köpet! :) Kan knappast bli bättre?
För resten av dagen kommer att gå åt till plugg. Jag ska även försöka ta mig i kragen och läsa lite nu innan de kommer. Men vi får väll se hur det går. Måste ju förbereda lite med. :)

Jag tycker att det är härligt att hitta på grejer med Enso på helgen som man inte riktigt har tid med på vardagarna. Vad ska ni göra i helgen?

Kommentarer
Postat av: Carina

Kul att lägga spår och härligt att komma ut i skogen. Hoppas ni får fint väder. Själv ska vi ner till Brukshundklubben idag och hjälpa till med lite nya instruktörer. Ha en härlig helg

2010-10-30 @ 11:12:48
URL: http://tysonochganget.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0