Full rulle!

Nu ska jag snart krypa till sängen, Enso ligger redan och väntar.
Mys stunden på kvällen när Enso kommer upp och ligger en liten stund, och på framåt morgonkvisten när han kommer upp, är bland det bästa jag vet. <3 Enso med tror jag..

Imorgon blir det upp tidigt, åka hemifrån lite före sex, för att Enso och jag ska slå följe med Fille, jag måste lämna Enso hos mamma och pappa, för jag ska jobba 7-13. Sen hem dit och ut med Enso och käka lite, Sen är det föreläsning i Norrköping 15-17. Härligt. En sovmorgon på fredag känns lockande..
Tack mam&pap för att ni alltid ställer upp :)


förövrigt längtar jag tills på lördag, då vi ska titta på någonting som har fyra ben, är lent & lurvigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0