Härliga människor

Denna helg har hitills bara besått av härliga människor.
Det började i Fredags förmiddag när Anneli (Ensos uppfödare) kom på besök, för att inta lite fika och snacka! :) Jag är så otroligt glad att vi har en sån underbar uppfödare, bättre finns inte!

Igår på dagen var vi hos min kusin och hennes barn. Vi hade med oss Enso, så jag och min kusin gick en dunderrunda på två timmar i solskenet med doggsen, (hon har en Risenschnauzer och en australiensk terrier) helt underbart! Fille fick vara inne och busa med tjejerna (3 & 7 år), till både hans och deras stora lycka <3

Sen igår kväll kom mamma, pappa & Erik på lite käk och fika :) Mysigt.
Fast mindre mysigt när man vaknade upp idag och insåg att disken inte diskat sig själv.. äh. Fast det är det värt tusen gånger om. Tur att jag är en sån snabb diskare bara :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0