Vem säger att man inte blir lat av att ha hund?

... Idag har jag lärt Enso sätta på Tv:n..
Bara för att jag imorse kom på att jag inte orkade krypa upp ur soffan och knäppa på knappen när jag väl hade bäddat ner mig, och Tv:n för ovanlighetsskull ej stod på standby. Varför skulle jag bädda upp mig ur varma sköna soffan, när ändå Enso stod där med nose.
Nääee, fram med klickern och target. Sissådär, i en liten ask :)

Enso får jobba, får beröm, godis. & blir glad :)
Matte får ligga under filten...

Kan det bli bättre?


Kommentarer
Postat av: Elons matte

Man kan ju lära det man vill att de ska lära sig ; )

2011-01-20 @ 23:13:42
URL: http://cockernelon.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0