Snöblask!

Just idag är jag glad för att jag inte precis fått hem en liten ullboll och behöver springa ut fem gånger i timmen.. För det viner kalla vindar och blötsnö yr.

Nu är jag glad för att min vovve är rumsren och kan hålla så långa stunder. Mera matte här som brukar tycka att det blir dags att gå ut, inte riktigt vant mig vid att han faktiskt inte behöver ut lika ofta.. Fast jag må säga att sätter man på sig massa kläder och bra på fötterna och ger sig ut, så är det ganska mysigt även fast det är busväder. (iof beror det på vad för humör Enso är på).. Men som när vi var ute nyss och han gick " gå här" (gå fot) lös en längre bit, från grönområdet och hem, med svängar och krusiduller och full fokus på mig.
Då känns det bra!
:)



lite snö i pälsen...




Att försöka fånga snöflingor var intressant...

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh, rumsren hund...

2009-11-05 @ 23:21:18
URL: http://lifewithtexas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0