Säkerhet.

I helgen införskaffades det lite olika säkerhetsprylar.

* Varningsskylt som nu sitter bredvid dörren. (Vilket kändes som en bra investering, eftersom villa inbrott har blivit något av en dålig trend här i Mantorp, senast på våran gata). Inte för att Enso skulle skydda så mkt, men vi har ju hund iallafall! ^^. Clas Ohlson 49 kr.

* Reflexväst, gul från biltema. Som man knäpper fast i kopplet. Lite stor fortfarande men fyller sin funktion. Och efter lite justeringar ska den nog sitta som en smäck. Fast Sara skulle ju stå för den biten ;).. 22kr.

* Små lampor som jag har satt på kopplet.. blå, röd, grön och vit. En på varje koppel.. Skitbra!! ;D
(eftersom den lampa han haft tidigare gått sönder...) Jättebra att ha när man går ut och det är mörkt nu. Bra komplement till reflexer när vi går runt omkring. Och bra att ha när han får springa ut i trädgården och kissa på kvällen så att man ser honom... 35 spänn, för fyra! :)..

* Karda, även den från biltema. 25 spänn eller något sånt. Måste ju ha till hans hasor. :)




Kommentarer
Postat av: Carina

Har oxå införskaffat en varningsskylt att sätta utanför dörren, tror det är avskräckande för den som tänkt gå in, vi får i alla fall hoppas det :-)



Jag har oxå varit nervös inför utställningarna och ännu värre blir det när man är där och ska upp i ringen, men det lägger sig när man väl är ute i ringen och visar upp hunden. Det kommer säkert att gå jättebra

2009-11-10 @ 16:47:19
URL: http://tysonochganget.blogspot.com/
Postat av: Sara

Vad bra att västen är köpt. Det är bara att skicka hit allt så fixar jag ;).



Perfekt med lampor till kopplet. Var köpte du dem?

Tycker annars att jag kommit i reflexandet genom min väst. Texas ser ut som en vandrande reflexboll!

2009-11-11 @ 13:49:09
URL: http://lifewithtexas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0