Dubbelt tjejbesök

Var det för Enso och mig idag.
Då vi skulle träffa Shanel med matte Alexandra. :)
De åkte bussen hit ifrån Mjölby, vi gick och mötte dem.
Sedan bar det av hem till trädgåden där de fick busa. De lekte så fint tillsammans.
Roligt att se!

Nu ligger Enso däckad här bredvid mig. & Jag antar att Shanel gör det samma så fort de har kommit hem.

Shanel är alltså en trf collie tik, som blir 7 månader i Maj.
De bor i Mjölby. & Jag hittade dem av en slump. Så nu ska vi fortsätta vara vänner tycker Enso och jag!












Kommentarer
Postat av: Elons matte

Vi måste ju ses snart också : )

Kanske på Sharpman om inte annat. Ska du ställa ut Enso där ?

2010-04-29 @ 21:16:48
URL: http://cockernelon.wordpress.com
Postat av: Carina

Vad fina dom var ihop. man ser att dom har skoj, härligt. Ha en bra söndag

2010-05-02 @ 07:29:11
URL: http://tysonochganget.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0