Foderpåfyllning.

Var det dags för igen. Och inte hade jag ringt och förbeställt kyckling och ris denna gång heller. Utan hoppades på att det skulle finnas i lager, vilket det inte gjorde.. Så det fick bli lamm och ris i stället. Spelar ju egentligen ingen roll, Enso tycker ju om båda :).. men jag tycker att Kyckling och ris är bättre...



Såhär ser våran fodertunna ut! :)
Superbra och tätslutande. Det är viktigt det där med att det är tätslutande, för annars så kryper fettet ur fodret och då blir det inte bra!

Synd bara att inredningsbutiker med fräcka fodertunnor inte fattat den biten. ;p



Kommentarer
Postat av: Sara

Jäklar! Typ sådär ser vår "fodertunna" (burk) också ut. Väldigt mycket samma storlek... ;)

2010-01-11 @ 15:29:58
URL: http://lifewithtexas.blogg.se/
Postat av: Sara

Haha, ja hade vi det där skulle han väl klara sig i några år eller så ;)



Vet inte i gram då jag provat lite olika mängder för att hans mage ska må som bäst. Just nu får han drygt en halv deciliter fyra gånger om dagen och då funkar magen perfekt. Tror dock att det kan vara fodret som spökar så jag ska byta. Verkligen en djungel det där med hundmat...

Hur mycket äter Enso? En tunna i veckan? :P

2010-01-11 @ 15:50:35
URL: http://lifewithtexas.blogg.se/
Postat av: Sara

Oj, verkligen skillnad där. Vi köpet tre kilo i taget... Skönt med liten hund ibland ;)



Inbillar jag mig eller köpte du Oliver's någon gång? Jag har beställt provpaket från dem nu och hoppas att det ska göra underverk för Texas. Har hört flera som inte är nöjda med Royal Canine.

2010-01-11 @ 16:32:32
URL: http://lifewithtexas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0