Besök hos valparna! :)

Igår bar det av på besök! :) Och han hade växt massa, på bara två veckor. Men var jättejättemycket sötare! ÅH
Så gosig så man ville ta hem honom på stubinen. Men nu är det ju bara en veckas väntan kvar. Och det ska jag nog klara. För den som väntar på något gott väntar aldrig för länge? right!

Men tiden var inte svår att fördriva och det blev två timmar av gos och bus!
samt fika, jag hade med mig av muffisen som jag bakade i början på veckan. mums!

När jag skulle åka hem så kom Anneli's pappa. Och jag fick två jättejätte! fina bilder av honom. Som han hade tecknat.
Jag blev jätteglad! Så det blir att åka och köpa ramar någon dag. Ska lägga in bilder med på dem så får ni se hur fina de är.

Men nu ska jag och filip ta och åka hem till honom. Så får vi se vad vi hittar på ikväll, kanske bio ?:)


Det sura var att när jag åkte därifrån så kom jag på efter typ en kvart, att jag hade glömt kameran. Så det var bara att styra sin kos tillbaka. Ville ju ha bilderna! ;D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Guuuud så söööt :D vill gärna följa med ut på en promenad när Enso är så stor att han inte är för rädd för främlingar ;) Kram sandra

2009-08-24 @ 22:01:10
Postat av: Elin

Ja, visst är han! ;D

Klart du ska följa med på promenad!

2009-08-25 @ 00:05:30
URL: http://elinoenso.blogg.se/
Postat av: Åsa

Awwwww! Så söt, jag vill bara borra ner nosen i hans gospäls.

2009-08-25 @ 17:49:33
URL: http://frejochkatterna.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0