Imorgon kommer Enso hem! ;D

YES! ;D

Imorgon 29 aug, kommer Enso hemflyttandes. Och så har Filip och jag varit tillsammans i 3 år och 7 månader i morgon. Dä ni! ;D
Sikken dag, det kommer nog bli toppen tror jag. Jag känner mig redo iaf (och huset med)! (och längtar!)

Idag har pappa och jag varit och handlat hundmat, Halla - Lamm och ris. 21-11.
En säck på 15 kg kostar 398 kr. Där vi handlade iaf, tror att det låg väldigt bra till i jämförelse?
Vet att på foderbilen.se kostar det 439 kr + frakt.
Och reflexhalsband. Pappa betalade! TACK pappa! (som tack, kan du få vara hundvakt, haha)


Jag har packat iordning vad som ska tas med imorgon vid hämtandet, så det är klart! :)


Bild lånad från hallafoder.se

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej! Tack så mycket för dina fina ord i min blogg! Det uppskattas! Själv har du en himla fin sida här! Lycka till med allt, Mvh/ Emelie

2009-08-28 @ 20:03:17
URL: http://www.babbstaff.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0