Medlemskap

Jag har ansökt om medlemskap i Svenska kennelklubben - Östergötlands kennelklubb (370 kr). Samt Svenska Collieklubben - Svenska brukshundklubben (415 kr). Och betalat in medlemsavgift. Känns bra! Det var i förra veckan som jag betalade in. Så får nogn Medmelskort hemskickade nästa vecka. Tror det skulle ta 2 veckor något sådant.

I lördags köpte jag föresten en gul skylt där det står "varning för hunden" som vi satte upp på grinden. Efter typ en halvtimmes  omplacering av petiga Elin så blev det bra.. Mamma köpte också föresten typ dekal ? bilder med Collie på. Hon var i köpartagen, men vet inte riktigt vart vi ska ha dom. Kanske blir att köpa någon annan skylt eller något, där det finns plats för att sätta bild på. :). vem vet. Fina var de iallafall.

Har inhandlat halkskydd till fällen i buren också. Verkar som om det hjälpte betydligt. Så blir att sy på det med. Skrev ju tidigare att mamma skulle göra det. Men det blir nog jag, haha. Som är hemma och inte gör så mycket. Och sy kan jag ju, så tror att jag övertar den uppgiften.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0