Tiden går sakta.

Ursch, vad tiden går sakta. Och mitt stora problem är väll att jag inte kan sluta inhandla grejer? fast jag egentligen har det mesta. Tror jag iaf. Skulle någon komma på något som jag inte har så kommentera gärna!

I helgen var jag i Motala och köpte en hundbur! till att ha i bilen, En dogman med en sån här sne sida, så att den passar! Fast den var så stor, så att den passa bara i pappas bil. Men det blir bra, för blir ju att låna den bilen mest, (i fillespappas bil passar den med tror vi). blir att prova någon dag. I de andra bilarna kan han vara lös i bagaget för det funkar bra, gör det även i pappas bil för det finns lastgaller osv. Fast känns ändå bra med bur, allafall när han är så liten. Ska ta bild och lägga in på buren sen så får ni se hur den ser ut!

Förövrigt så har det inhandlats förvaringskorgar så jag har sorterat upp grejerna och gjort iordning på hyllorna nere i groventren. Det blev en korg för bajspåsar, Föresten har jag köpt en påse till med hundbajspåsar (turkosa). haha. Så de behövde en egen korg. Sedan en korg för alla "pälsprodukter" (shampo och alla borstar, kammar och karda samt klotången) Och en korg för leksakerna. Några leksaker ligger kvar här uppe i bädden, men skulle alla vara här så skulle ju han knappt få plats. Så det blir väll att ha endel leksaker inne och endel ute. Samt att byta lite när han tröttnar på några. Sedan blev det även en korg för kopplen och halsband. och långlinan. Har tänkt att hänga upp kopplet+halsbandet man för tillfället använder på en krok innanför dörren, och sedan ha en krog till torkhanduk. Men de andra kopplen och halsband, reflex osv. Får ha en egen korg.

För övrigt måste jag inhandla lite nya fräscha reflexer till mig och Enso. Får se om jag köper reflexväst eller halsband +koppel till Enso. Ska dra en kik och kolla lite någon dag.

Sedan har jag inhandlat tre nya bollar + en mjuk rugby (tänkt för vatten), ett leksaksben, en till torkduk (lite mindre, tänkt ha i bilen) Och en mapp. En Enso mapp där jag kan ha pappren som ska jmed på utställning osv. Sedan så ska jag köpa en filt att ha med till uppfödaren. :)

Nu ska jag gå och lägga mig i sängen och se på något program på datorn. Hoppas att jag somnar, imorgon ska jag in och träffa Bell. Och då vet jag att tiden går fort. Men hoppas att resterande dryga två veckor går fort med. Och se när det kan passas in för ett besök till. (jagvillvill)




Om det känns såhä.r, och man vill fixa så mycket grejer. När man skaffar hund.
Hur blir det då när man skaffar barn ? :O


Här kommer bilder på förvaringskorgarna. Och lite leksaker. Ska försöka ta kort och lägga in bild på buren någon dag, samt det andra, så får ni se det med :) Och kanske nere i groventren så ni får se Ensos hyllor.



Så här ser förvaringskorgarna ut. Jag har två stora, en blå och en grå Och tre små, två gråa och en blå







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0