Välkommen till min nya blogg!

Nu har jag startat upp denna blogg, Så att alla nära och kära och nyfikna kan följa mina och Enso's äventyr!
Jag är ute i godtid, (somvanligt när jag gör saker), för just nu är Enso bara fyra veckor och tre dagar. Han föddes 2009-07-02. Och är en mysig och matglad (precis som matte) liten voffsin. Hans färg är sobel, och i huvudet har han ett litet kärleksnedslag, iform av en blixt. (iallafall om man har lite fantasi).

Att äntligen ta beslutet, eller att få ta beslutet (!), med stöd av nära och kära att skaffa hund. Är det i särklass största som någonsin hänt mig. Att någonting som man längtat så kopiöst efter i många,många års tid äntligen blir verklighet är svårt att fatta. Och jag kommer säkert inte att förstå det förens jag kommit hem med lilla Enso och han ligger nedbäddad i sin bädd och gnyr. Och jag hoppas lilla Enso att du kommer bli glad att få mig som matte. Jag lovar att jag ska göra mitt bästa!

Framför mig så har jag den jobbigaste, lärorikaste och mysigaste tid! Och jag ska verkligen ta vara på den.



Här nedanför kommer lite bilder som ni kan dregla åt! :)



Kommentarer
Postat av: arne

fin hund

2009-08-04 @ 22:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0