Elin - Enso tid

Har det inte blivit mkt av på senaste tiden. Vilket kanske både jag och Enso saknat. Enso har faktiskt blivit lite gnällig de senaste dagarna och jag tror att det beror på det.. Varit väldigt mkt folk här hela tiden känns det som. Men idag så, for for Filip iväg och åkte skidor. Och då passade jag på att ta ut Enso på en rejäl skogsrunda och bara strosa (mamma följde med som sällskap).. Sedan har vi myst och tagit det lugnt, och även hunnit med någon mer liten runda. Mysigt! SEn ska jag försöka komma till skott med att klippa klorna med, brukar göra det på måndagar.. Men som alla vet så är det ju onsdag idag, och inga klor har blivit klippta än. Skärpning!

Fast ikväll står det faktiskt lite annat på schemat med, som bingolotto och V64! YEPPYEPP!
Hejja på oss.


Imorgon ska nyårsafton tillbringas i Ullstämma med Isabell, Clare och deras karlar! Kan inte bli annat än bra! Det ser vi fram emot :)


Men här kommer lite bilder från när Enso och jag var ute och gick förut!
















Kommentarer
Postat av: Elin

Hoppas du kammar hem någon vinst på bingolotton då :) hihi

2009-12-30 @ 21:35:04
URL: http://fluffmonster.blogg.se/
Postat av: Sara

Åh vad fina bilder!



Jo det där med missnöjt grymtande män känner man ju till. Kanske för att jag gärna grymtar åt honom när han sätter sig framför sin, men det har inget med saken att göra enligt mig.

Åh, min gubbe köpte en sån där huvudmassagegrej sist jag låg inne på sjukhuset. Kanske dags att plocka fram! Så får han gottgöra mig för mitt slitgöra igår ;)

2009-12-31 @ 10:18:53
URL: http://lifewithtexas.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja, förhoppningsvis går det att få tag på någon repris här någonstans. Vore ju surt för dig att missa det! Hoppas att bilden kunde skänka viss lindring ändå.



Yes, när sambon väl KLIVER UPP har han en hel del att gottgöra. Har minsann tagit fram frukost (för någon timme sen) och allting! Inte klokt vad man låter sig köras över... ;)

2009-12-31 @ 11:21:56
URL: http://lifewithtexas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0