Fotbad,

Japp, det stämmer. Här sitter jag på morgonkvisten, klockan har inte ens hunnit slå åtta och jag har mina fötter i ett skummande väldoftande fotbad! :) Anledningen till att jag sitter här är förståss att Erik fyller 16 år idag och jag därför varit uppe tidigt (kl 6) och firat honom. SEdan blev jag så pigg så att det inte var någon mening att gå och dra sig lite till i sängen. Så efter lite frukost så blev det fotbad!

Jag hade egentligen tänktatt ta titu med Ensos päls, den behöver borstas. Men han passade på att smita upp och gå och lägga sig igen när jag dukade in frukosten. Så nu får han sussa en stund och så blir det lite borstning sen. Jag ska även hinna med att duscha och göra mig iordning. För jag ska träffa Bell halv elva inne i Linköping! :) Så jag längtar!




Bild från google...

Mitt ser inte riktigt så lyxigt ut! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0