Man får ju passa på!

Att fiska åt sig lite hundgrejer både nu och då! , för man behöver ju alltid massa, eller hur? ;d

Igår var jag och Filip hos min kusin m. kusinbarn! mysmys :)
Och med den tur jag har så åkte jag hem med en sele till Enso, efter lite prat om att jag skulle behöva en.
Så nu har en snygg reflexsele adderats till hundprylssamlingen! Väldigt funktionell och passande till min språlina. Nu jäklar ska det spåras här när snön försvinner! Det ska bli sååååå kul! ;d


Här kommer lite bilder på Enso när han poserar i selen! :)
pytteytteliten förstor över bröstet kanske, men vips så växer han i den tror jag!

Tack kusin, u are the bääääst!







Kommentarer
Postat av: Sara

Supersnygg! Jag vill också kunna spåra :(

2009-12-31 @ 14:36:01
URL: http://lifewithtexas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0