Veckohandling - klaaart!

Yes, nu har jag varit iväg och klarat av familjens veckohandling. Först åkte jag och hämtade Erik i Mjölby för han slutade tidigare idag. Så det passade inte med någon buss. Sedan övertalade jag honom lite snällt att följa med så jag slapp skjutsa hem honom emellan. Sedan så var det supersnabb handling som gällde så att Erik inte tröttnade. Vilket var bra för jag har en förmåga att gå i min egen värld. Men nu var det snabbt avklarat.

Jag köpte en kokosnöt till Enso. Och den hittade han direkt i påsarna när jag kom hem. Den lilla busen! :)
SEdan har vi varit ute och busat lite i trädgården. Snart ska han få sitt käk, lite försenat eftersom jag glömde att lägga det i blöt innan jag for iväg. Menmen, den som väntar på något gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0