Borde sova,

Men jag vet inte vad det är.. Har alltid svårt att sova på Söndagar.
Enso ligger iallafall och sover som en kubbadsäl vid mina fötter. Efter att han lite sent ikväll fått sig en rejäl omgång med kam, borste och kardor.. Han behövde verkligen en rejäl genomborstning.  Denna lilla valppäls tovar ju ihop sig så lätt.

Imorgon så ska jag upp och se till att brorsorna tar sig iväg till skolerna. Både mams&pap börjar jobba tidigt.
Sedan ska jag ge mig iväg till arbetsförmedlingen på eftermiddagen.. lagom roligt att bara åka in ovh visa upp lite pappar^^.. ONÖDIGT! Fast Enso får ju ensamhetsträning.. vilket är bra.

Men jag hatar att åka kollektivt!!!!.. ursch. Man blir så bortskämd när man har körkort..
Fattas bara att man skaffar egen bil, hur ska det se ut då?:O

Kommentarer
Postat av: Sara

Tänk, jag hotade med att förvara Texas med rumpan ute och helt plötsligt är han alldeles rumsren! STORT tack för tipset. Våra golv är räddade!



Hallelujah!



PS: Som tack syr jag självklart om Ensos reflexväst. Skicka bara Enso + väst till mig så fixar jag det!

2009-11-09 @ 10:41:45
URL: http://lifewithtexas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0