Frisersalong a'la Elin^^

Kan snart öppna frisersalong här kan jag tro så som jag friserar. Och det är både människofrillor och hundtassar.. ;d Med andra ord så är Ensos andra tassar också friserade nu.. Det ser verkligen mycket mer välvårdat ut än de där tussarna han hade under fötterna. Varför har jag inte gjort det tidigare?.. För att jag inte vågat..

Men vad tusan, nu måste det ju göras till utställningen.. Och så fel kan det ju inte bli. ;)
Har ju bara rensat under tassarna och runt dem.. Och toppat bakhasorna lite så de ser lite jämnare ut. Så blir nog bra. Blir nog lite pill till så att man känner sig nöjd. En valpis tålamod räcker ju inte alltid till så att man känner sig färdig. Men med en medhjälpare som står och lockar med leverpastej så går det mesta! ;d nemas problemas.

Tack för att jag har en lättmedgörlig liten ulltuss! :)
Hoppas han är lika superb på Söndag...


För att gå över till människofrillor, så var det frisering här i lördagskväll. Jag klippte Fille, sedan klipptes även Erik och Tobias med. ^^ Och Tobias har tydligen spridit ryktet i skolan, sagt att jag kan klippa för en 50 lapp. ujuj sade de. Så snart har jag väll ett helt högstadie här..;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0