Här bor vi!

Nu ska ni få en liten rundtur i vårt område!
Så ni vet vart vi brukar gå, om ni skulle få för er att komma att hälsa på :)


 
Såhär ser min gata ut nedåt.



Såhär ser min gata ut uppåt.


(från cykelbanan).. Jag bor i det gula huset.



Hit bär de flesta av Ensos promenader, en liten cykelbana ut från våran gata (vid vårat hus) ledor oss hit på några ynka få meter. Super bra, för både bus och avföringsbehov. (där borta där det är mycket träd är fotbollsplanen, men håll ut den visar jag er snart.)



Precis där så sitter det en hundbajspapperskorg, också det perfekt! (hur ser era papperskorgar ut hemma hos er?)



Här är das fotbollsplan! :d superbra, synd att den inte är inhängnad bara. Fast träden avskärmar ju ganska bra! :)



Här blickar Enso ut över lekparken.  (som är i slutet av vår gata)..


Se där en liten rundtur..
Vilket beror på att det var fint väder så kameran  fick följa med!

Kommentarer
Postat av: Carina

Vad kul att följa med på en rundtur där ni bor. Hoppas ni får en bra lördag

2009-11-21 @ 15:10:24
URL: http://tysonochganget.blogspot.com/
Postat av: Sara

Mysig idé med en liten tour i området. Så man vet var ni håller hus liksom! Fancy soptunna också. Här är alla rätt fula, vilket gör att man hellre slänger påsarna på marken ;). (skoja!)



Jo, Texas gör allt för att vara så problematisk som möjligt. Jag känner mest för att gråta, men hinner inte eftersom jag måste torka golven hela tiden. Skoj skoj.

Du har inte haft något problem med markerande och kissande inne med Enso?

Jag var så himla glad för att Texas äntligen blivit rumsren...

2009-11-23 @ 15:13:49
URL: http://lifewithtexas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0