Lördag

Yes, nu är det lördag igen. Men denna helg kommer ju inte Filip hem, för han är uppe i Älvdalen :/ mindre roligt.

Men jag har iaf varit uppe på öppet hus i Tobias skola (där jag gick på högsadiet) och jag längtade inte tillbaka. Så mkt kan jag säga. Och nu har jag precis bäddat rent i sängen, brabra.

Ska snart göra mig iordning och bege mig mot Linköping. Ska åka förbi och hälsa på farmor, hoppas hon är hemma bara! :) Senare ikväll blir det att åka vidare mot Sturefors och hälsa på Anna (en gammal barndomskompis). Så ser mina planer ut. Enso den lilla skrutten blir hemma hos mams!

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad gulligt av dig att fråga! Han är pigg och glad, men kräktes lite imorse. Panik!

Annars har vi börjat med ris och fisk idag och hitills verkar magen sköta sig så jag håller tummar och tår för att det ska gå åt rätt håll nu!



Hemskt med sjuka älsklingar...

Hoppas allt är bra med er!

2009-11-21 @ 15:05:47
URL: http://lifewithtexas.blogg.se/
Postat av: sandra

ååh fan villka lärare var kvar då? hahaha gud skulle inte vilja träffa Dani nu alltså :p

2009-11-22 @ 22:52:36
URL: http://hjaarterdam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0