Min bus hund!

Och gosgos hund! Nu ligger han vid mina fötter och sussar, så söt så! Hans lilla gnällighet imorse är som bortblåst och glömd. ;d yes!

På eftermiddagen idag var Enso och jag ute och busade i trädgården!
Och Enso tog fram sin lilla kamphunds sida! Jippie :) Han ska ju banne mig ha bra greppande och kamplust på MH. Så det så.


Här kommer bildbevis! :)



Fast vi börjar med en liten snyggbild på min snygging!


dradradradra, vem vinner.. ? (Enso såklart, oftast då vi inte tränar loss)



Bollen,



yesyesyes, fast det ser ut som jag håller på att tappa greppet, så ger jag mig inte!



Matte, jag kan bli en riktig kampare om du vill. Jag har potential! (dessutom kittlar det skönt i tänderna)



Sedan hittade jag en annan boll, hade lite svårt att välja så tog båda. Snacka om att jag är en bra greppare.



Fast repbollen is the shit!



Sen tog jag ett par ärevarv i trädgården med i full galopp..



Sen blev jag trött, faktiskt jobbigt att kuta omkring som en dåre.



Förresten ser ni så nyborstad och fin jag är? :)..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0