Motala

Idag har jag varit med mamma och Erik till Motla. Erik skulle till barnkliniken.. Få nya mediciner utskrivna så jag tog med Enso och city tränade lite ^^ ;D gick kalas. På vägen hem stannade vi vid lagunen så Enso fick springa av sig lite. Kul tyckte han. Och han var lös såklart! Och då helt plöstligt så får han se ett par som kommer och rider och går. Han ställer sig och lystrar rejält och börjar springa mot dem.. Och då reagerar jag (hade inte sett dem förut högre upp på en höjd i skogen).. Och börjar roppa efter enso, och han stannar men kommer inte direkt.. Så då roppar jag och visslar lite och så. Och då komemr han som ett skott till mig! uhuhuh! då blev jag glad.. Träning ger färdighet!

Även tidigare idag när jag hade honom lös och han gick lite efter mig. Så dök det upp en man som powerwalkade. Även nu såg Enso ut att kunna sticka, och vilket han garanterat gjort för några veckor sedan. Men jag kallade in honom och han kom, inte på stubinen han stod och funderade lite.. Men han kom! ;D lycka!


Kommentarer
Postat av: Sara

Duktiga ni! :D

2009-11-18 @ 10:33:10
URL: http://lifewithtexas.blogg.se/
Postat av: sandra

JÄVLA SÖTA HUUUND :D haha ja jag trivs bra i Gbg!!! :) Hoppas du har de jätte bra gumman, skall bli bättre på att hänga med i din blogg. Jag läser meeen inte jätte ofta, skall bättra mig :D Puss och kraaam

2009-11-18 @ 23:30:14
URL: http://hjaarterdam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0