Som ett brev på posten...

Kom min nervositet... Vilket berodde på ett vitt kuvert, med stämpeln "Östergötlands Kennelklubb". Shit tänkte jag, kanske några nya rabatter eller träff på något mysigt café.. Innan jag kom till mina sinnes fulla bruk och öppnade det och fick se programmet för Inofficiell utställning i Mjölbys ridhus söndag 15 november. OH NOO!
Jag ska verkligen på utställning, JAG på utställning?

Med en hoppetoss vid min sida som bara studsar eller hoppar upp och biter en i baken, eller kör dragkamp med kopplet. Ska jag alltså springa runt fjantigt fint i en ring, och till på köpet bli bedömd. hjääälp..

Fast ska jag bara kunna tygla mina nerver så ska det nog gå kalas skapligt..

Det är 5 stycken collievalpar anmälda, alltså Ensos syskonskara och en utböling.
Enso ska starta som nummer 14 i ring 2.. Alltså är det en collievalp före, Vilket måste bli hans brorsa.. För om jag inte missminner mig så går de väll i bokstavsordning? Sköt iallafall att inte vara först ut. (då hade pulsen slagit ännu hårdare)




Kommentarer
Postat av: Sara

Åh, vad spännande!! Ni kommer säkert att ha jättekul och det är ju allt som räknas! Kanske värt att starta en fb-grupp inför det också? ;)

2009-11-06 @ 17:50:31
URL: http://lifewithtexas.blogg.se/
Postat av: Carina

Spännande, det kommer att gå jättebra ska du se. Jag och Enzo åker på vår andra utställning nu på söndag. Vi håller tummarna för er såklart

2009-11-06 @ 20:12:21
URL: http://tysonochganget.blogspot.com/
Postat av: Ann-Sofie

Å vad spännande... första utställningen, jag kommer ihåg hur det var... Jag var skitnervös och det är jag varje gång fortfarande haha :-) Hoppas det går bra för dig och din lilla vovvsing, det blir garanterat jätteroligt!! Lycka till :-)

2009-11-08 @ 23:54:56
URL: http://collieforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0