Tisdagsplaner

Nu sitter jag här, med en Enso trippandes omkring mig.. Bara väntar på att han ska bevisa att han har en stämma.
...... nu fick jag honom att ligga här.. Får se hur många sekunder det håller ;P.. haha.

Men jag ska iaf försöka få tag i telefonnummret och ringa till en på kommunen om vikariebanken, när jag tagit mod till mig. (fegis Elin, de trodde ni inte va?).. Sen ska jag skicka in ansökan om ledsagare i Linköping.. jaja.

Sen när mamma kommer hem så ska vi bege oss iväg och köpa ny hundmat, tror mig en liten valpis kan äta ganska mkt. För det är snaaart slut. Efter det ska vi ta en tur till skogen och jag ska lägga spår åt Enso. Inte riktigt bestämt mig vad för spår det ska bli. Men blir nog ett spår med godis som slut, ett med mig eller mams som slut. Och ett motivationsspår. :)..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0