Toarullar,

Yepp, bra grej det där. Just nu har jag fyra stycken som ligger här förberedda till Enso med knäckebröd och korv i. Mumma för min lilla pälsk. Men det är ju aldrig så att jag skämmer bort honom bara för att? , nää aldrig! (eller hur?).. Det ligger så klart en tanke bakom, iallafall idag.

Och tanken är att han ska sysselsätta sig själv på ett njutfullt sätt. Så att jag kan plocka iordning och städa, hänga upp jul gardiner och dammsuga. Nu inser ju jag att det kommer ta mkt längre tid för mig att utföra det än vad det gör för honom att hålla sig sysselsatt med toarullar. Så därför har jag även förberett lunch sök i trädgården. ^^ fy tusan vad jag är förutseende idag.

Kanske beror på att jag är helt utvilad. Eftersom jag så snällt blev väckt av telefonen i morse så pallade jag upp mig och VÄCKTE Enso klockan åtta. Så att han fick käka frulle och ut. Och sedan gick vi och lade oss igen. Skönt! Och det innebär att vi har legat och halvslöat fram till elva.. uuuuuuuh! ;d

Nä, nu är det bäst jag sätter igång om jag ska komma ngn vart.



Ikväll kommer Filip hem.. <3
äntligen lite närhet.

Kommentarer
Postat av: Carina

Härligt att ta det lugnt på morgonen, brukar oxå gå upp och ut med hundarna och sen i sängen för att ligga och slappa igen. Brukar oxå ge hundarna toarulle/hushållsrulle fyllda med lite godis, håller dom sysselsatta en liten stund i alla fall

2009-11-28 @ 21:31:06
URL: http://tysonochganget.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0