Vackert väder,

Och då måste man ju ut!!! ;D
& promenera!

(måste man ju annars med iof, bra va!)



hihihihihi :D


Nu står jag snyggt, attans matte skulle ta kort, tittar bort lite då, bara för att jävlas ;p



Jag ser det snöa, jag ser det söna.. SKÄMTA! jag ser solen skinaskinaskina! ;d



Här har vi en liten vilopaus, eller fotopaus!



Såhär fint går jag vid mattes sida JÄMT! ;d (hörre du Enso, om det vore jämt så. Oftast får du säga)




En riktig travare det är vad jag är!



Slutstation, sitter med vinden i pälsen och väntar medans matte tar in posten.

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Vilken goding han är! Ser helt cool ut på promenixen.

2009-11-26 @ 15:57:14
URL: http://collieforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0