Vart tusan tar tiden vägen?

Jag tycker jämt att jag brukar tycka att jag har gott om tid när jag ska göra saker.. Men sen wiiips så är tiden borta bara och det blir bråttom. Vet inte om detta har något med Enso att göra men jag misstänker det.. För dettta syndrom har blivit allt vanligare efter att han kom i min ägo.

Vilket nog betyder att jag glömmer bort att fixa allt som ska fixas med honom om vi ska bort någonstans. Måste ju ha med sig mat och massa leksaker och grejer (som en liten bäbis).. Och som nu när jag ska iväg snart så ska nedervåningen Ensosäkras.. Jag ska plocka iordning papper osv..

Och detta toppas av att Enso börjat våga gå upp en bit i trappan.. Men sen stannar han där gnällandes och vet varken om han ska fortsätta upp eller gå ner.. Låter som sju svåra år.. Men snart blir han nog vän med trappan.

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja, allt är faktiskt hundarnas fel! Jag missade till exempel bussen tidigare idag. HELT och hållet Texas fel. Sjukt dålig stil.



Sen att han inte förstått att Sverige kämpar för jämställdhet, ja vad kan man göra? Ta bara idag som exempel. Husse mötte oss på stan för att hålla Texas när jag springer in på banken. VAD tror du hunden gör? Jo, han raggar upp ett par nya tjejer som han står och gosar med medan jag är inne och uträttar viktigheter. Ingen respekt, säger jag bara!



Försök skicka Enso med hemleverans. Hundar är inte tillåtna på mitt postutlämningsställe :P

2009-11-09 @ 12:31:43
URL: http://lifewithtexas.blogg.se/
Postat av: Trican och Tila

Tila har redan börjat gå upp och ner för trappor. Hmm jag tycker att det är för tidigt för henne, men hon gör det ju självmant:S Eller det gäller bara vissa trappor som hon är van vid i och för sej, men iallafall.

2009-11-10 @ 14:45:42
URL: http://www.metrobloggen.se/tilasdagbok

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0