Besök! :)

Nu i kväll så kom Birgitta, hennes karl och deras hund Zorro, En ståtlig Rottweiler hane på 2,5 år!
Trevligt!

Var nämligen så att De velat komma och träffa Enso ända sen han kom hit, men liksom inte blivit av.
Och när jag var och handlade så stötte jag ihop med Birgitta, och då så sa jag att de fick komma någon dag!

Och Enso blev superglad som vanligt, svansen gick i hundratjugo. Och så var det lite bus ute i trädgården! :)
Roligt! Fast Enso blev gansak trött snabbt och lade sig och vilade. Hoppas de blir ett par riktiga lekkamrater när Enso blir lite större!.


Men nu ska jag gå ner, Filip kom..
Så det blir lugn puckar med lite mumsiga grillspätt och mys framför tv:n.

Imorgon ska filip och jag åka ut till hans morfars stuga (själva) och ha lite egentid och mysigt.
sova där.

Sedan på Söndag så är det middag hos farmor som står på programmet..
Så uppdatering kommer dröja..


Trevlig helg! :)

Kommentarer
Postat av: Carina

Alltid kul med lekkamrater. Nästa gång vill vi se bilder :-) Hoppas du får en bra helg

2009-10-10 @ 12:37:25
URL: http://tysonochganget.blogspot.com/
Postat av: Sara

Åhh taack.. :) vacker valp. :)

2009-10-10 @ 23:05:33
URL: http://metrobloggen.se/grodan09
Postat av: Sara

Åh, vi har haft en underbar helg! Jag är så glad för det känns som att vår kontakt blivit mycket bättre.



Inhägnade områden är kanske jordens bästa grej! Tror dock att det var bäst för mig, som nu kunde släppa Texas lös med gott samvete och faktiskt se hur bra han följer. Lycka!!



Hoppas ni haft en härlig helg!

2009-10-11 @ 22:11:53
URL: http://lifewithtexas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0