Bus promenados!

Enso och jag varit ute på buspromenad idag! :).. Han fick vara lös, och det fungerar bra. Vi gick ner till fotbollsplanen och så tränade vi lite. Med lite störning av hundar och folk runt omkring gick bra. Och Enso var så duktig så han fick busa med sin favvoleksak när vi gick hem. Då gick vi gatan upp så då var han kopplad.





Ute på våran garageuppfart.. med pappas bil i bakgrunden..




Nu har vi trasslat till det lite..



Riktning hemåt! såhär fint går jag i koppel.. Oftast :).. När det inte kommer några barn eller någon vovve jag MÅSTE hälsa på.

Kommentarer
Postat av: Trican

Vad duktig han är:)



Min sambo jobbar som "chef (teamleader)" på postterminalen här i Nässjö.

Ja, ska du ställa ut måste du ju vara medlem i skk.

Vad kostar collie tillägget?

2009-10-06 @ 15:59:28
URL: http://www.metrobloggen.se/tila
Postat av: Carina

Enzo har oxå en boll på snöre som favoritleksak... Så mörk hans svans är. Hoppas du får en bra kväll

2009-10-06 @ 19:16:05
URL: http://tysonochganget.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0