Bus ute i trädgården!

I eftermiddag var jag och enso ute i trädgården och busade lite! :) mys.
Det gick även bra när jag var ute på min lilla promenad.. Enso har varit from som ett lamm idag.
Kanske beror på att jag var lite ledsen igår när han bara skulle bita och skälla hela dagen.. Undra om de känner av sånt?

Nu ska jag bara invänta maten och filip! :).. sen blir det mysmys.
Får se vad som händer i helgen. Jag skulle behöva nya höst stövlar, fast det blir det nog inte om jag känner filip rätt... Blir nog något annat mysigt, bio kanske ? :)




Här i bilder från i eftermiddags.


Visst är han SNYGG! åh, minminmin



Något spännande i busken?



Attaaaaaaack! ;d



Nu ska jag ner och pussa på min hund! :)

Kommentarer
Postat av: Carina

Härliga bilder, hoppas du får en bra fredagskväll

2009-10-02 @ 19:53:23
URL: http://tysonochganget.blogspot.com/
Postat av: Trican

Tack:)



Jag vill också ha en trädgård så man kan träna på att ha hunden lös (visst gör jag det lite ändå men man blir så nervös att det ska komma andra med hundar och att hon sticker)..



Härligt att du mår bättre efter helgen, visst är det underbart när pojkvännen kommer hem igen, har han länge kvar i lumpen??

Kram

2009-10-05 @ 10:29:14
URL: http://www.metrobloggen.se/tila
Postat av: Trican

Haha han är så söt på sista bilden;)

2009-10-05 @ 13:49:51
URL: http://www.metrobloggen.se/tila

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0