Ett stycke jordigt Enso

Är vad jag har sovandes nere på dörrmattan ;p
Nyss varit ute och busat och tränat ute i trädgården. Då körde han såklart collierace... Vilket innebär att springa till landet gräva lite, titta på matte som inte vill ha en jordhög till hund. Vilket för det ännu roligare så då grävs det lite till och sen full fart fram till mig med jord i hela munnen... Han tycker det är skitkul.. jag tycker det är mindre roligt! fast va tusan..

Just nu övar vi på att stå, inför utställning och så..
Vad övar ni på just nu?

Kommentarer
Postat av: Sara

Här tycks all inkallning som bortblåst så vi börjar om från noll. :(



Nej, vår uppfödare var en ganska (sunkig) oseriös uppfödare, vilket jag ångrar mer och mer. "Tyvärr" föll vi ju för Texas och valde därför att köpa av henne, men i framtiden kommer jag definitivt att vilja att kontakten med uppfödaren stämmer. Att få råd och stöd med valpen är något jag saknar oerhört!

2009-10-20 @ 13:26:14
URL: http://lifewithtexas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0