Handling,

I eftermiddag/kväll har jag varit iväg med mamma och handlat mat.
Åkte först iväg till Öob och handlade lite tvål och sånt. Köpte även ett regntäcke till Enso med reflexer. Lite stort kanske, men what the! Sedan drog vi vidare mot city cross och handlade mat. De börjar äntligen att få ordning på det där. Sköönt! De har nämligen hållt på att möblera om allt, fast skyltarna sitter fortfarande helt fel! menmen.

Och sen har jag suttit och hjälpt tobias med matten, han har prov imorgon. Så hoppas att han blev lite klokare iallafall.

Pratat med filip med lite ikväll, och imorgon kommer han hem. Skönt!
För jag känner mig lite dooown, pga olika anledningar!
Fast det hjälper nog med lite av hans närhet.

Kommentarer
Postat av: Trican

Nej vännen, varför känner du dej nere:(. Inte kul att höra. Vill du skriva av dej kan du ju alltid posta ett mejl, jag lyssnar alltid. Kram

2009-10-02 @ 08:56:21
URL: http://www.metrobloggen.se/tila
Postat av: Trican

Var det där blåa regntäcket på öob?

kram

2009-10-02 @ 08:58:00
URL: http://www.metrobloggen.se/tila

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0