Inspiration? till att blogga.. Som bortblåst.

Kanske för att jag inte har några roliga bilder att lägga upp..

Jag har nyss varit ute med Enso på en liten promenad. Hälsa på lite barn, som vanligt haha. Enso blir ju helt tokig, men han börjar bli bättre på att ta det lugnt.. Så rädd att han ska skrämma barnen ju, fast det fanns det ingen risk med här :) Så blev en liten trevlig stund.

Sedan hem och nu ligger han och snaskar på sitt grisöra, börjar bli lite mer poppis? :)
Fast inget mot en kokosnöt.. haha

Jag går och ögnar lite på mitt pussel som står ihop packat, om jag ska ta och fortsätta med det?.. eller låta det ligga invirat i pusselmattan ett tag till?... svårt beslut.. får se vad jag får lust med sen. Är ju ganska roligt när an väl sätter igång.

Ikväll är jag och Tobias ensamna hemma iaf, pappa jobbar och mammar har föräldramöte på jobbet. Och Erik är utskjutsad till sin kontaktfamilj (blir ju lite mkt att både hålla koll på honom, Enso och parera bråk mellan honom och tobias, i flera timmar...) Så tobias och jag ska nog mysa till det med lite tacos, och hans matteläxa! ;D fan kul med matte, jag skulle lätt kunna gå om mattekursen! ;p undrar bara vart min ********** miniräknare har tagit vägen. Den får gärna leta sig fram! URsch jag blir galen när jag inte hittar saker..




Måste bara visa..

När mamma hade köpt hem nya toaborstar, såå stod de på golvet som varorna brukar göra innan man hinner plocka upp alla.

ÅH! en ny leksak tänkte Enso.. Sedan tog han den i beslag och den var minsan hans, och mamma fick köpa ny toaborste till toan. Så en toaborste infinner sig även i Ensos samling av hemmagjorda leksaker, eller hemmagjorda men sådana som inte är hundleksaker egentligen?..

Och själva den där "koppen" som toaborsen brukar stå i är fenomenalt kul att spela fotboll med, eller så kan man gömma godisar i den eller under den.. Möjligheterna är oändlig med en toaborste. Enso använder den även som tandborste. Tänk så mycket för en tia.



Kommentarer
Postat av: Carina

haha suverän leksak. Ska nog köpa en sån. Vad gulligt han ligger och håller om den.

2009-10-08 @ 16:00:13
URL: http://tysonochganget.blogspot.com/
Postat av: Amanda

Ett bra tips på just hundleksak är diskborstar! Hundarna älskar dej o det kostar ju inte många kronot heller ! (:

2009-10-08 @ 18:16:55
Postat av: Sofia & Hiro

Kul att du gillade mina höstbilder :) Enzo är bara för söt. Han verkar ha samma filosofi som min Hiro: allt går att leka med.

2009-10-09 @ 00:15:07
URL: http://hirosvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0