Jobbsökande,

mmmhmmm.. Detta jobbsökande!
Men nu har jag pillat ihop lite.. Som pappa och jag ska åka och lämna sen till en på kvarnensmatmarknad i Mjölby, pappa känner han som äger det så nu ska han få mig i betänkande! :) önska lycka till!

Förövrigt sitter jag och klurar på efterrätter.. hmm
Måste ju hitta på något smaskens till helgen då det är parmiddag, två par som kommer hem till mig och Fille! :)
Eller vi ska vara i hans föräldrars hus, de är ju på cypern! förövrigt ska jag åka dit sen för måste skriva ut cv och kopiera betyg där! :)

Kommentarer
Postat av: Jannica

haha jovisst dom växer så fort!



Inte just nu, nu ligger nästan all fokus på Atlas. Som jag har lite större planer för :)

Men jag lägger spår med godis, massa balansövningar på sten/stubbar/fallna träd, cyklar i olika terräng, lite apportering m.m... Men allt ligger på hobbynivå om man säger så :) Han gör vad som helst för lite godis/beröm så det är kul att hålla på med massa olika saker, så man inte tröttnar :)



Vad gör du får roligt då? :)

2009-10-15 @ 16:00:27
URL: http://zhalleslashatlas.blogg.se/
Postat av: Carina

Lycka till med jobbsökandet...

2009-10-15 @ 16:22:56
URL: http://tysonochganget.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0