lite uppdatering!

Jag erkänner att jag har varit lite dålig på att uppdatera de sista dagarna. Men jag vet inte varför. Ska skylla på att jag haft mkt att göra ;) haha. eller inte. Men att när jag varit sugen på att blogga har det alltid kommit något emellan.

mån-tis kväll har jag varit ute med sandra och gått iaf, 2½ timme varje kväll.
Snacka om att vi gått över hela mantorp ;).. på båda kvällarna ihop. På en kväll hinner man inte riktigt! (men nästan).

Och idag har Anna varit här! :)
trevligttrevligt!, länge sedan. Måste se till att ses oftare!



Och ikväll är det valpkurs, typ sista gången för nästa gång är avslutning. Och det känns riktigt tråkigt!
Så jag ska passa på att njuta lite extra :)





Här kommer lite bilder från när mamma och jag var uppe med Enso i vattentornsskogen igår eftermiddag.



Här kommer Enso på inkallning i full galopp! ;P




Och här sitter han modell för matte, som en en gång lyckas så bra med sitt foto! (inte)



ligg-stanna kvar. Visst är jag duktig? det tycker matte iaf.




Och det stora vattentornet.

Kommentarer
Postat av: Trican

Jag har burrat in mej i Tilas päls hela dagen idag:). myyyss..



Hmm, vad duktig han är på att vara lös. Idag när jag tränade lite med Tila så kom en fågel och gissa vem som glömde allt vad vi höll på med och bara stack:(..

2009-10-14 @ 17:53:09
URL: http://www.metrobloggen.se/tila

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0