Massa vovvar!

Idag har Enso och jag varit hos Anneli och dit kom även Anki, Klara och deras hundar! :)
Så vi var 5 stycken Collie's och en Shelti. Fullt ös med andra ord! ;p



Enso (underst) och Nova (överst)..


Bit på nosen..



Familjefota, snacka om bra... Ingen tittade på mig ;p (Anneli stod bredvid).



Vad är det här måntro? luktar mumsigt iaf..



PUSS!



Gos :)



Vovvarna (utan Dixon) med Annelis pappa.



Här fick vovvarna syn på katten... ;p



Täppas och Jambo, två snygga voffsingar! (Jambo skulle jag nästan kunna offra mitt lillfinger för, så vacker!)



Bra Troja, en som tittade på mig iallafall...



Enso, Troja, Anneli, Nova, Dixon, Anki, Täppas och Jambo. (Klara och jag var fotografer..)



Här har Troja och Nova hittat en fin julgran till matte...



De andra hundarna kom ju såklart och undrade vad de höll på med, fast det var ingen som ville hjälpa till att bära... Men Enso var där och nosade lite..



Sötnosarna...



Min lilla prins! <3

Kommentarer
Postat av: Carina

Vilken samling av fina hundar. Verkligen snygga hela bunten

2009-10-29 @ 18:37:25
URL: http://tysonochganget.blogspot.com/
Postat av: Klara

Mycket kul var det idag, och oj vad Enso och Nova vuxit! :)

Ska också ta o kolla om jag fått några bra bilder sen :P

2009-10-29 @ 20:35:26
URL: http://klaeraan.blogg.se/
Postat av: emma

Hej!

Vad stor och fin Enso har blivit! :)

Är han lika snäll som han ser ut? :)

Kramar // "emma från saab"

2009-10-30 @ 11:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0