Onsdag,

Idag har jag varit inne i stan (lkpg) och träffat Bell <333.
Åh vad jag saknat den tjejen, underbarare finns inte! Vi måste bara se till att ses oftare. (!!!)

Enso var hemma med pappa under tiden, gick kalas!

Nu sitter jag här och laddar inför valpkurs, ikväll! :)
Men först ska Enso borstas, kan ju inte se ut hur som helst! hah. Inte för att det hinner se dåligt ut, för han borstas ju varannan dag iaf.





Och nu vill enso skryta om vilken bra fotograf hans matte (inte!!) är.


Vi börjar med att få med halva Enso..




Sen utökar vi det till att få med lite mera Enso..



Sen får vi med nästan hela, men då är bilden suddig?



Fast det var bara uppvärmningen..
det blev bättre.



Här fick hon till det ganska så okej ändå, va?



Så snygg jag är!



Han har sånt härligt uttryck!!! :)

Kommentarer
Postat av: Carina

Snygga blommor :-) Lycka till på valpkursen

2009-10-07 @ 18:12:34
URL: http://tysonochganget.blogspot.com/
Postat av: Cissi

men gud vad söt! :)

2009-10-09 @ 13:01:54
URL: http://ceciliakaye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0