Nu så!

Ja, nu kommer fotouppdateingen som jag sa skulle komma igår ;D


Dagarna bara flyger förbi och jag lär känna Enso mer och mer. Spännande!

Han är väldigt glad och framåt, inte rädd för någonting. Enso har upptäckt att det mesta går att tugga på, och man måste ju smaka på allt! ;D Speciellt, blommorna, dillen, morötterna i trädgårdslandet. Och äpplena och plommona. Men alldra godast är nog mossa och jord? Nä föresten, det är busken! MUMS

I början tyckte han att halsband var en riktig pina och det kliade ju något så fruktansvärt. Men nu får det sitta på ute utan problem. Har även gått ut lite i koppel och det funkar bra! Han är jätteduktig, När vi ska gå ut sätter han sig fint och väntar på att jag tar på halsbandet - lika så när vi kommer in och det ska av. Även inne när det är matdags sätter han sig fint och väntar på varsegod. :)

Pälsen har borstats varje dag, fast den ser snart likadan ut. Denna valpull tovar sig direkt! hehe.
Men det är bra att göra det till en vanesak. Igår tog jag även fram klotången och körde lite med den på tassarna och låtsas klippte. - ingen reaktion. Får se hur det blir när jag ska klippa på allvar. Tänkte ta lite i taget nu till börja med så vi får se hur det går, men det går nog bra.


Ikväll är det dags för valpkurs igen. Ska se om Enso ska få följa med och åka lite bil.
Får se vad han tycker om att sitta där bak i bilen, när vi hämtade hem honom så åkte han ju i baksätet med mig och fille och då var det inga problem. Men jag tror att det blir andra toner nu.


(Så nu ska jag avsluta detta inlägg, blev en liten paus för kiss och kel!)



Han är ju så söt så att man bara vill äta upp honom, och ibland tror jag faktiskt att han vill äta upp mig också.
(Fast det är nog inte för att han tycker att jag är söt, utan att han är på bushumör/gos, haha)





Kommentarer
Postat av: Angelica

Vilken söt liten bomullstuss ;)

2009-09-04 @ 00:14:20
URL: http://jelkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0