Suck,

Å inte nog med att jag klantat till mig idag så, att hela glasburken med hundgodis for i backen så att jag fick soppa och dammsuga i en evighet. Så försvann mitt inlägg här som jag hade skrivit nyss, SUCK.

Så orkar inte skriva så mkt nu.

Men valpkursen gick bra igår, mamma var med och tog hand om Enso så att jag kunde gå i skogen med de andra och kolla vilka övningar de gjorde. Så följde Enso med lite bort sen till gräsplanen där de andra var och gick med nosen i bakcen och svansen viftandes i skyn. Mycket goda dofter att sniffa på!, och klart spännande med både ny plats och massa hundar. Så med lite sniffande och iakttagande och vilande så fördrev han några timmar. ;D


Bilresan gick ganska bra, det var lite gnäll men det är väll sånt man får ta. Blir nog bättre när han vant sig att åka i buren lite mer. Därför är det ju bra att det inte alls är långt ut till hundklubben!

Filip kommer hem ikväll, å han är saknad!
Ska bli mysigt att få lite pussarochkramar. Även om Enso pussar duger finfint! <3

Nä, nu ska jag hoppa in en snabbis i duschen, sedan blir det matdags och Kissrunda. Yes!


Enso den lilla godingen ligger och sover nu. Han blev helt slut efter dammsugningen, det gillades inte. Men somsagt som så mycket annat så är det ju en vanesak det med.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0