Yes, fredag!

Så nu är det helg, skönt!
Vädret var ju inte på topp igår men vi trotsade det lite iaf och var ute. Men det gillade inte Enso. Tror det är första gången sen han kom hit som han går till dörren och vill gå in. Annars brukar man få truga till tusen för att få med honom in.

Jag klippte klorna på honom igår. Passade på att göra det när han var lite halvslö, precis när han sovit.
Hade först bara tänkt att ta en tass. Men det gick så bra så jag klippte alla klor som behövdes. :)

Idag vet jag inte vad det blir att göra, Filip är ju här. Han är ute med Enso just nu.
Men sen ska han iväg en stund. Sedan måste det nog bli att åka en sväng till Mobilia och se om det finns något vettigt regnställ eller ngt. För mitt visade sig igår inte stå emot ett piss. Vilket ledde till att jag blev dyblöt. Och så kan man ju inte ha det om det nu blir en regning höst.

Nu är det bäst att gå och kolla vad grabbarna håller på med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0